2013-10-31

Tolvtimmarsdag med Lillsmurfen, sövning med Lilla A och en förträff med kusiner

Vilken dag. Iväg med Lillsmurfen, som jag tagit höstlov med den här veckan, klockan åtta. Besöka pappan och Lilla A, som skulle in på operation igen. När jag kom sov hon, men vi var tvungna att väcka henne för att hon skulle tvättas inför operationen. Jag hann hålla henne en stund och kände hur mycket jag saknar den lilla kroppen. Jag var med när hon sedan sövdes. Jag började nästan gråta. Nervöst. Och så bara lämna henne. I goda händer. Men i all fall. 
Sedan åt vi och efter det åkte jag och Lillsmurfen för att posta en adoptionsåterrapport. Man slipper inte pappersarbetet ens när adoptionen är klar. Sedan åkte vi äntligen till Skansen. Då var klockan halv tre. En spontan tanke gjorde att vi till sist fikade med de småländska kusinerna, som vi ska träffa på lördag. 
Vi var hemma klockan sju, skjutsade Storasyster till kompis, Lillsmurfen la sig halv nio och somnade på en minut. Jag tittar nu på nyheterna, men ska nog lägga mig snart. Ska bara äta lite mer jordnötter. Because I'm worth it. 
Lilla A mår för övrigt ok. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar